در مدح ضعف
حافظه خیلی می توانم بنویسم؛ البته اگر حافظه ام بگذارد. بدی هایش را که همه می دانند. تا فراموشم نشده است، چندی
برای شما می گذارم:1. خیلی کم پیش می آید که ناراحتی ام از افراد باقی بماند. فی ا خزعبل...
ما را در سایت خزعبل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 6 بهمن 1398 ساعت: 4:31